14 Aralık 2015 Pazartesi

Essence All About Cupcake

Standard

Kizlar merhaba,
Uzun zaman sonra tekrar yazma firsati buldum ve geri donusumu Essence-All About Cupcake ile baslatmak istedim. Daha onceden de mutlaka ismini duymussunuzdur, kendisi cok meshur bir ruj. Bu siralar serinin tasarimi degismis ve oncekine gore yapilarinin da degismis oldugunu farkettim. Gercekten oyle guzel bir albenisi var ki dayanamadim. Yapisi yumusacik dudaklarinizdan kayip gidiyor fakat buna ruj demek pek dogru olmaz, daha cok lipbalm tarzi bir urun. Kesinlikle renk vermiyor, yaklasik 10 kere falan uygulamaniz gerekir ki anca renk alabilesiniz. O acidan hayal kirikligina ugradim ama yine de malum kis zamani oldugu icin gunluk olarak kullanmak mumkun. Dudaklariminizin bu zamanlarda daha cok neme ihtiyaci oldugunu dusunursek benim icin kullanisli bir urun oldu. Amaciniz renk almak degil nemlendirmek ise, gonul rahatligiyla tercih edebilirsiniz. Sevgiler..


0 yorum:

Yorum Gönder