15 Aralık 2015 Salı

Farmasi Flashes Mascara

Standard

Merhaba, bugun size en sevdigim rimel olan Farmasi Flashes'den bahsedecegim. Oncelikle bu rimeli farmasinin yapmis oldugu bir cekilis sayesinde tanidim ve cok kisa zamanda hayatimin vazgecilmez rimeli oldu. Oncelikle benim kirpiklerim seyrek ve duz bu yuzden guzel kirpikler icin ihtiyacim olan sey dolgun ve sık olmasinin yanisira kivrik da olmasi. Bu rimel benim kirpiklerimi simsiyah ve o kadar gür gosterdi ki... Ustelik kirpik kivirici kullanmadan muhtesem kivriklikta kirpiklere kavustum. Rimelimin bitmesine yakin zaman kalinca hemen baska bir rimel kullanmaya basladim ve resmen bunun degerini anladim. Diger hicbir rimel bende bu kadar guzel bir etki birakmamisti. Fiyati biraz yuksekti ama indirim donemlerinde muhakkak sans verilmesi gereken bir rimel.   Umarim bir gun deneme firsati bulursunuz.. 💕



PınarAksehirli

0 yorum:

Yorum Gönder