15 Haziran 2015 Pazartesi

CLAİRE'S GEZİNTİSİ

Standard
Merhaba! Haftasonu uzun bir sürenin ardından Claire's mağazasını ziyaret ettim ve öyle güzel şeyler keşfettim ki, hemen sizinle paylaşmak istiyorum.


 Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine çok fazla methini duyduğum Claie's farlarını hemen inceledim. Pigmentasyonunu ve simli olmasını çok sevdim. Özellikler yaz aylarında böyle mini farlar adeta hayat kurtarıyor. Yukarıda gördüğünüz rengini dayanamayıp hemen satın aldım. Zamanla diğerlerine de göz atmayı düşünüyorum.

Yukarıda satın aldığım farın diğer renkleri de bu şekilde. Her biri ayrı güzel olan bu mini boy farlar ise sadece 7.99 TL. Eğer sizde fara ihtiyacım var, yeni keşifler yapmak istiyorum derseniz gördüğünüz bu bebeklere bir şans verebilirsiniz. Pişman olmayacaksınız!


Şimdi ise görüntüsüne resmen aşık olduğum bu minnoş manikür setinden bahsedeceğim. Evet yanlış duymadınız. Yukarıda elimde gördüğünüz güzellik bir manikür seti ve içeriği çok güzel.

 Sizinle içeriğini paylaşmadan geçemeyeceğim. Gördüğünüz gibi içerisinde manikür için kullanabileceğiniz her şey mevcut. Üstelik pembe olması da biz kızlar için en cezbedici hali. Elimden bırakamadığım bu seti de çok yakında almayı planlıyorum. Sizlerde muhakkak bakın!

 Veeee gelelim benim en en en bayıldığım makyaj çantasına. ''Be You Always'' temalı bu tatlı makyaj çantası hayatımda gördüğüm en güzel makyaj çantası olarak kalacak. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam sadece 19.99 Tl idi. Boyutu orta halli, ne çok büyük ne de çok küçük .

Bu da çantanın içten görüntüsü. Dışı gibi içerisi de pespembe. Küçük çaplı seyahatlerde çok güzel iş göreceğini düşünüyorum. Bunu da bir inceleyin derim!

3 yorum:

  1. Claire's de çok cici şeyler mevcut. Bazen orada kendimi kaybediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaybetmemek ne mümkün , aynı kaderi paylaşıyoruz :)

      Sil
  2. bunlar cok minnak ve alinasi seyler. ozellikle cantaya bayıldım.
    kesiftagiyle instagramda takiplesmeye baslamistik. bilgisayarıma ancak kavustum ve blogunuzu takibe aldim . geri takiplerseniz sevinirim , ben de bloguma beklerim:)
    fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

    YanıtlaSil