12 Haziran 2015 Cuma

ALİEXPRESS FIRÇA ALIŞVERİŞİM

Standard
Merhaba! Bugünün paylaşımı herkesin çok merak ettiği aliexpress fırçaları!



Sürekli arkadaşlarımın paylaşımlarında gözüme takılan bu fırçalar için meraktan ölüyordum. Hemencecik aliexpress.com.tr  adresine girip bu setten $9.45 'a bir tane sipariş verdim. Tabi ki sipariş verirken en yüksek puanlı satıcıyı araştırarak seçtim. Hatta merak edenler için Civi's Beauty Shop mağazasından satın aldım. Ben aylarca gelmesini beklerim diye düşünürken 2 haftada gelmesi de beni çok mutlu etti. Resimde gördüğünüz civi cosmetics yazan tatlış torbanın içinden 10 adet fırça çıktı. Benim için hepsi teker teker harika fırçalar. Fırça kılları öyle yumuşak ki, makyaj yaparken daha fazla eğleniyorum ve daha etkili sonuçlar çıkartabiliyorum. Fiyatına göre oldukça iyi performansları olduğunu söyleyebilirim. Neredeyse günlük her makyajınızda kullanabileceğiniz fırça bu sette mevcut fakat benim için yüz fırçaları daha ideal görünüyor. 

Bu elimde gördüğünüz setin devamındaki fırçalar. Bunlarda göz makyajı ve yüzde küçük detaylar için kullanılabilecek fırçalar. Fakat göz makyajı için bu fırçaları büyük buldum. Hepsinin ucu neredeyse birbiriyle aynı. O yüzden ben göz makyajı adına yeni fırça arayışlarına gireceğim. Eğer sizlerde büyük bir fırça setim olsun, kaliteli olsun, içinde birçok fırça olsun diyorsanız kesinlikle beklemeyin ve sipariş verin! Merak ettikleriniz için bana yorum bırakmayı unutmayın, İyi günler..

1 yorum:

  1. Çok cici fırçalar güle güle kullan canım. Ben de seni blogumda görmekten mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil